Thursday 8 December 2011

Torsdag!

Hola! Hoppas ni mår bra. Det gör jag, lite trött bara. Inte sovit så gött inatt
.
Alltså så glad men samtidigt nervös för att provjobba i min drömbutik men det är bara att ge allt (man kan inte göra så mycket mer) Håll tummarna!
När min man kom hem gjorde han en underbar middag till mig. Fläskfilé med rotfrukter, sallad och bea (BEA!) Till det drack vi ett (två) glas rött. Lyx! Men är det Lill-Lördag så är det. Sen kollade jag på "Bonde söker Fru" och satt och bölade.. jag kollade på Oprah under dagen.. samma sak: storbölade, själv, i soffan.
Ok.


Idag ska jag:

  1. Träffa Mirja. Fika och kolla julklappar.
  2. Åka till syster på hennes jobb.
  3. Åka till Värmdö och hämta våran nya tv-bänk.
  4. Om jag hinner, till Jakob och dricka glögg (hoppas jag hinner)
  5. Äta middag.
  6. Dö i söffa!
Hoppas ni får en superb dag! 
Puss.

No comments:

Post a Comment