Thursday 15 December 2011

Tja ba.

Jisses vad jag är trött. Igår var det en lååååång dag! Den gick i 100 kändes det som. 
Jag o syster hade det jätte trevligt på stan. Vi var på butiksmingel och drack lite vin.. hittade dock inga kläder :(
Jag hittade lite julklappar till mig från min "svärmor" och jag köpte även ett par ascoola byxor och ett par leopardloafers.
Mycket nöjd.


När jag skulle åka hem var det störningstrafik så jag fick stå o vänta på min vagn i en evighet. När den väl kom var den överfull så jag stod intryckt i ett litet hörn. Det luktade svett och jag vill bara hem.
När jag väl kom hem hade min man lagat middag åt mig som var helt sjukt god. (vet inte om det berodde på att jag va trött och hungrig eller om den faktist var jätte god)
Efter middagen dog jag i soffan, bakade lite pepparkakor och bloggade. Sen gick jag och la mig men kunde inte somna förens efter 01.00.... pust.


Idag har jag massa att göra. Kul! 


Todels.

No comments:

Post a Comment