Sunday 4 December 2011

Sunday.

Söndag-veckans värsta dag. Men jag var inte ute igår så jag är för en gångsskull inte sliten. (halleluja) 
Igår hade jag en fotoshoot hemma i min lägenhet med A, M och L. Väldigt kul men väldigt jobbigt och vi höll på i 6 h. Resultatet kommer bli kickass (som ni snart kommer bli del av) Vi har fortfarande massa timmar framför oss innan det är klart men det kommer bli bra. Så glad att jag har snygga och kreativa vänner.


Idag vet jag inte vad jag ska göra faktist.. jag ska jobba lite hemifrån och fixa och pyssla tror jag. Organisera garderoben, läsa, städa, göra manikyr och ansiktsmask. Bara ta hand om mig själv... goooeeeett!
Ikväll blir det middag med min man. Love it!


HELVETE, 2:a advent idag. Herregud... tråkigt att det inte är nån snö.
Jag har iaf börjat köpa lite julklappar men tänkte bli klar med alla i veckan. 


Have a amazing söndag mina små cupcakes! 



No comments:

Post a Comment