Monday 12 December 2011

Monday.

Men Hej! 
Jag glömde visst bort er igår.. förlåt. Men jag orkade inte och jag kände inte för det och då tycker jag det är bäst att låta bli.
Jag var inte "dagen efter" eller så utan jag var bara sliten. Jag och min kille låg inne hela dagen.. jag städade och fixade lite i sovrummet. Gjorde meni och pedi och tog en lååång dusch. Sen åt vi tacos och såg på film. Och sen missbrukade jag pepparkakor+mögelöst hela dagen. Idag känner jag mig hög på socker. Inte bra.


Lördagen var kick ass. Hela dagen var jätte bra och kvällen var ännu bättre, Så längesen jag träffade min vän Jakob. Jag, mirja och Jakob drack massa vin, pratade minnen och spelade spel. 10/10.


Idag står det jobb på schemat och så ska jag och syster hämta min tv-bänk ute på värmdö.
Yeah.


Ikväll ska jag göra sjömansbiff. Risky, risky. Aldrig gjort... jajjemän. J. har tjatat om det hur länge som helst.. jag tycker nog inte om det för det är öl (?) i men vad gör man inte för kärleken..


Hoppas dagen blir fab.
Todels.

No comments:

Post a Comment