Monday 12 December 2011

LISTA:

STIL: Jätte blandad. Bohem-hippie-glittrig-ibland stilren-slapp. Typ!
FAVORITDESIGNER: Acne, Balenciaga och Isabel Marant.
SMYCKEN: Allt som glittrar+ dyrgripar som jag alltid har.
SKOR: Vill köpa mer skor, kan ju inte bara gå i converse.
SIGNATURPLAGG: Paljett-toppen, inköpt på Beyond Retro.
FESTLOOK: Se ovan.
VÄSKA: Vill ha en ny.
BÄSTA KÖPET: OJ, SVÅRT. Min päls tror jag. På sommaren=mina Acneklänningar.
INSPIRATION: Allt. Andra människor, människor som vågar. Och konst!
STYLINGTIPS: Trender funkar inte på alla människor så ha på dig det som du tycker är snyggt och inte det som andra anser vara snyggt just NU.
MODEBESATTHET: Just nu: väskor. Annars... paljett-toppar.
JEANS: Acne.
BÄSTA BEAUTYKÖP: Ingen aning..
DOFT: Går runt på 5 olika.
SKÖNHETSTIPS: Promenera i friska luften kanske? Sämst på sådan tips..
TRÄNING: Promenader där jag rensar skallen.
MUSIK: Just nu: Florence+Machine och julmusik.
FÖRFATTARE: Läser alldeles för dåligt.
KONSTNÄR: Jag? :)
MEST ANVÄNT: Mina Acnejeans.
STAD: L.A och Barcelona. 
BUTIK: Antikt,gammalt och nytt. (dröm för en skata som mig)
BÄSTA BUTIKEN I VÄRLDEN: Luisaviaroma i Florens.



No comments:

Post a Comment