Saturday 31 December 2011

THE LIST OF 2011.

On Swedish...


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Flyttade till Stockholm.
Höll du några av dina nyårslöften? Jag tror inte jag gav några löften.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar? Nej men nästa år!
Dog någon som stod dig nära? Nej.
Är det något du saknat 2011 som du vill ha mer av 2012? Mer fest (faktist) och bättre vänner.
Det bästa året 2011? Sommaren och flytten till Stockholm.
Det sämsta 2011? Det har gått upp och ner, mest upp.
Vad är din största framgång 2011? Att min butik gick sjukt bra, jobberbjudande i Sthlm och Praktik på en PR-byrå. Men även att jag utvecklats som människa och blivit starkare.
Största misstaget? Blivit sviken gång på gång på gång.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Småsjuk.
Bästa köpet? OJ! Gud vad svårt... Acne Pistols, alla paljettoppar och alla mina underbara dyrgripar till smycken.
Vad spenderade du mest pengar på? Mat.
Bästa resa? USA och Florens.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Min familj. 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare!
Vad önskar du att du gjorde mindre? Lovade mig själv att börja äta nyttigt, vilket jag aldrig håller.
Vad gjorde du på din födelsedag i år? Firade i Göteborg.
Hur skulle du beskriva din stil 2011? Blandad som tusan. Hippie-Lyx.
Vad fick dig att må bra? Människor som älskar mig.
Vem saknade du? Vänner jag har haft.
De bästa nya människorna du träffade? Människor från Åre!

No comments:

Post a Comment