Wednesday 14 December 2011

Hej mitt i veckan.

Onsdag och veckorna går sjukt fort, det är väll typ 1,5 vecka kvar till julafton, herregud. 
Jag känner ingen julstress, snarare inget med jul alls. Jätte tråkigt för jag älskar verkligen julen.
Alla julklappar är klara iallafall. Ska bara måla en tavla till mormor.


Igår såg jag på Twilight och kände mig som en liten fjortis. Men måste säga att han där.. vampyren, åh vad heter han då? Men gud jag har det på tungan. Han heter ju Cullen i efternamn.
Jaja, skit samma. Han är inte lika snygg längre. Mest blek. Sen syns det att han gillar blod.. läpparna är helt blodiga. Eller nöe.


Idag ska det shoppas julklappar till mig själv. Från andra personer. (yepp, så roligt har vi det i min familj) Måste även köpa ett par loafers. Sen ska jag träffa syster och vi ska på butiksmingel och dricka bubbel, thihi.


Ha en fin dag cupcakes!

No comments:

Post a Comment