Saturday 17 December 2011

Hej hej hej.

Klockan är 12.51 och jag vaknade för 20 min sedan... ops. Jag va visst lite trött OCH jag var ute på lite kalas! (till mitt försvar)
Okej..
Dagen igår. Jätte kul! spännande arbetsplats, snälla och söta tjejer som jobbade, slitsamt och tufft, vackra kläder, skor och väskor! Svin bra helt enkelt..
(jag får besked till veckan)


Efter att ha jobbat 9 timmar i klackar åkte jag hem och slängde mig i duschen.. sen kom Mirja och min syster. Vi drack rosa bubbel och lyssnade på 90-tals musik. Sen åkte vi in till söder och kollade när Mirjas kille spelade på en bar. Yeah.
Jakob anslöt, trevligt.
Sen åkte vi in till Berns och 2:35.1 och dansade.. tillslut sa min kropp: AJ!
Så vi gick till Max och åt mat och sen åkte vi hem.. bra kväll.


Idag vet jag inte vad jag ska göra.. jag är sugen på en FET hamburgare med feeeeeta strips... mmmmmm... återkommer.


Puss!

No comments:

Post a Comment