Friday 9 December 2011



Fy fan vad trött jag är.. åh herregud. Min man har snarkat hela natten! Han har även armbågat mig och skällt ut mig i sömnen för att jag har knuffat på honom. Höll på att bli galen..
Jag har typ inte sovit NÅNTING!
Så nu kan jag knappt hålla ögonen öppna! :(
En stor svart kopp med kaffe så är jag med in the game igen!


Imorse snöade det och nu är allt slask slask slask. Så himla tråkigt.. jag vill ha SNÖ!!!!!!!!!!!
Så istället för uggsen får det bli gummistövlarna


Ikväll ska jag och J. ha mexikansk afton. Egengjord guacamole och salsa och corona. Hell yeah!!




Imorgon ska jag göra massa roliga saker:

  • Träffa min bror med familj.
  • Gå på stan med min man.
  • Måla en tavla.
  • Mirja och (Jakob) kommer hit på vin mys.
  • Fest?


Nu ska jag svepa min kopp och börja den här dagen..
Todels.

No comments:

Post a Comment