Tuesday 22 November 2011

Thuesday.

Hola!


Suck suck suck. Förra veckan kände jag mig lite kranky, lite krasslig, lite sjuk. Sen gick det över men nu är det tillbaka. Det vill liksom inte släppa. Jag har sovit jätte dåligt inatt för jag har haft feber och nu känner jag mig helt seg och vimmelkantig. När jag ställer mig upp så känns det som jag ska svimma. Eh?


Jaja, bloggen behöver inte va sjuk iallafall.


Imorgon får jag inte va sjuk för att du ska jag ha middag för mina bästa kompisar och idag ska jag ju träffa Mirja. Och jag har massa saker att göra. Jag har inte tid att vara sjuk. Inte tid!


Förresten ska jag börja ta bättre bilder. Jag har fått en kick ass kamera av min kära far som jag inte använder...?
Kanske bäst att jag gör det. Bilderna på jackan igår? Hallå, fula.
Jaja...


Ha en fin Tisdag. 

No comments:

Post a Comment