Thursday 24 November 2011

T. O. R. S. D. A. G.

Hola cupcakes!!!


Idag är det Torsdag, herrelord vad den här veckan har gått fort. Den mest ovärda veckan ever. Har inte gjort nått vettigt eftersom jag har varit sjuk. Måndag var den enda dagen som jag inte låg som en fet säl i soffan. Kul!
Jag vill ut, göra saker, sätta på mig kläder, sminka mig, fika, leka med Mirja, dricka vin.
Åtminstonde kunna gå till affären utan att svimma. jaja...


Imorgon ska jag ju kanske till Åre då. Eller det blir nog tyvärr ingenting.. alla tågbiljetter är slut och att flyga kostar skjortan. De pengarna måste jag lägga på julklappar. Men hoppet är inte borta än. Vi kanske hittar nån liten sate som vill köra oss..


Om jag inte åker till Åre ska jag ha glöggfest på Lördag. Med pepparkakor, lussekatter, glögg och julmusik. Hur svennigt egentligen?
Skit samma. Det kommer bli jätte trevligt och jag behöver verkligen ha mig en riktig fest. Gud.


Den här helgen åker min syster till Arvika (jag var där förra) Jätte tråkigt för jag vill hänga med henne. Men hon ska iaf ha med sig 2 kassar med kläder till min butik. Så är det nån från Arvika som läser bloggen, kika in i min butik (Elin Klings Secondhand) under helgen för det är MASSA nytt och snyggt!


Nu ska jag dricka kaffe och ta en iskall dusch.


Puzz.

No comments:

Post a Comment