Wednesday 23 November 2011

Onsdag.

VA FAN!!!! Det ska ju inte regna nu?? Det ska snöa!!!! Hallå, det är 1:advent till helgen. Och då ska det bannemej va snö på backen.
Inte konstigt butikerna dödar oss med julpynt och julprylar. Det är för att vi ska komma ihåg att det är jul. Kollar man ut så tror man det då fan inte.

Tänk när man var liten och den globala uppvärmningen av jorden inte var riktigt så påtaglig utan man va lite mer försiktig om moder jord. Ja, då var det iallafall snö på vissa julaftnar.

Anywho..
Kanske åker till Åre i helgen.. inget är bestämt än (ja, jag vet att det är Onsdag)
Jag ska hälsa på min kära vän Anna (aka gammelgädda) och J. ska hälsa på sin Amerikanska vän Tim.
Eftersom jag inte åker skidor så passar det mig ju egentligen jätte bra att det inte är nån snö... haha. Varför klagar jag?
Jag vill vandra.. jag älskar att gå och jag vill gärna fjällvandra. Anna har försökt få med mig på det i flera år.. men då tyckte jag bara det va jobbigt. Nu är det underbart!
Men vi får se. Måste hitta ett sätt att ta oss dit. Hum...

Åh vad kul. Jag skrev ändå lite idag.. wiho.

Jag har förövrigt megaångest att jag är med barn eller dylikt för jag äter mer än nånsin.. det enda jag gör är att äta. Massa jävla skit. 
Måste. Bli. Nyttig.
Funderbar på att bli vegitarian igen? Det är köttet som gör att jag får mega socker (allt som är onyttigt) cravings.

Jaja...
Todels cupcakes.

No comments:

Post a Comment