Monday 28 November 2011

Monday.

Och jag är så trött!!

Lördag var hur bra som helst.. jag och min man gick till stan och skulle kolla inredning och julklappar, inga julklappar blev det men vi köpte lite inredning och julmyssaker. Jag köpte inte någonting till mig själv (highfive)
Eftersom det var löning var jag nära få ett psykbryt på alla miffos som går ÖVERALLT!! Och på mig.... (ta inte i mig!!!) så gick vi hem!

Vid åtta kom lite vänner och vi bakade pepparkakor och drack glögg! Mirja hade med sig Guitar Hero......................................
Sen kom det lite fler vänner och hela kvällen blev askalas nice!!! 

Igår sov jag typ jätte länge, sen fick jag hemmagjorda hamburgare. Sen gick hela dagen ut på att äta och ligga i soffan. Hela dagen avslutades med Ensam Hemma filmen i sängen. Yeah!

Ny vecka, nya tag.

Jag ska jobba, och hänga med syrran, jobba lite till, äta nyttigt och promenera, måla tavlor, köpa julklappar, jobba lite till. Typ.

Todels!
 

No comments:

Post a Comment