Monday 14 November 2011

Måndag.

Mega nice väder ute. Aj like it! Jag tänkte ta mig en liten prommis (alltså, jag har på riktigt blivit tjock, närå. Inte tjock men jag och min man äter way to much godis, chips, bakverk m.m m.m m.m m.m)
Idag kände jag mig nästan gravid. Så nu får det bli andra bullar (hhaaaaah)
Men jag vet ju att det inte kommer gå sålänge det finns morotskaka och bullar kvar i detta hem.


Idag ska jag jobba lite och försöka göra en massa saker och vara effektiv. Sen ska jag besöka Maria Nilsdotters butik i gamla stan. Can´t wait. Vill ha allting och kommer antagligen komma ut med nått därifrån fastän jag har köpstopp.


Det var jätte längesen jag målade en tavla och jag känner att idag kan det va rätt idag.


Hoppas ni får en superb Måndag.
Todels!

No comments:

Post a Comment