Thursday 10 November 2011

Lista: (igen)

Favorit…


Plagg: Allt som glittrar+pyjamasbyxor. (dock inte på samma gång)
Låt: Gud vad svårt... olika varje dag.
Fik: Fikar inte så ofta.
Klubb: Olika. (Berns på sommaren)
Artist: Bon Iver.
Vän: Jag har så många fina...
Man: Jacob!
Kvinna: Mamma och syster.
Djur: Hund. (jag vill ha en liten, liten hund.)
Inredning: Blandat, bohem, konst, glitter. HAHA!
Jag hatar: När folk tar en för givet.
Jag älskar: Lycka!
Jag kan dö för: Min familj och vänner.
Jag trodde aldrig: Jag skulle flytta till Stockholm.
Jag hoppas på: Att ikväll blir det jäkligt roligt.


Svart/vit 
Bio/Hemmakväll i soffan 
Fisk/Kött 
Bohemiskt/Ljust o fräscht 
Alkohol/Alkoholfritt 
Kladdkaka/
Morotskaka



Bästa...


Ligget: I never kiss and tell.
Festival: Arvika Festivalen (SÅKLART)
Bilden: Samlad med massa vänner.
Tidningsomslaget: Vogue.
Skivan: Min första: Emilia. (jag döör)
Lägenheten: Den jag bor i.
Julen: Första julen med Jacob.
Sommaren: 2009... HELT KLART.
Resan: Thailand med min syster.
När jag va 16 ville jag: Dö.
När jag va 20 hade jag precis: Börjat leva..
När jag var 10 fick jag: Alltid som jag ville.
När jag var 25 åkte jag: 2 år dit.. och då åker jag till USA.
När jag är 30 vill jag: Vara ännu lyckligare!
Jag kommer alltid: Vara mig själv.

No comments:

Post a Comment