Friday 18 November 2011

Friday, hey!

Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag Fredag!

Igår och jag megamycket pepparkakor så idag känner jag mig på topp!
Åt även hemmagjord hamburgare. Sweetnes!
Nog om mat.


Igår slog jag i min tå i en sten, nageln gick av och min strumpa blev blodig. Idag kan jag inte gå. Nästan.. jätte jobbigt. Jag vill ut och gå och rensa tankarna jue! När jag är ute och går planerar jag hela min dag och tänker på framtiden och får ideér. Höh, ni som går på gym och sparkar och hoppar och knäböjer, kommer ni fram till livets mening när ni tränar? Nä.


Måste jobba och förbereda som fan idag. Hjälp! Vid 16 ska jag till Anglais och sen så åker jag och min man hem till Afrika (Arvika)


Det här inlägget handlade typ om mat och träning.
Gud vad jag är underhållande!


Xoxo



No comments:

Post a Comment