Thursday 6 October 2011

Torsdag.

Todelo! 
Äntligen är jag hemma i min lägenhet. Jag har sovit sjukt gött inatt. SÅKLART va tåghelvete försenat igår, jag visste det!!!(!!!!) När jag kom till Karlstad var jag tvungen att vänta i 50 min och sen när vi väl åkte var vi tvungna att stanna och "invänta mötande tåg" ALLTSÅ VAD ÄR DET FÖR FEL.
Men men... jag kom hem tillslut och väl hemma hade J. gjort tacos, inte litte gött väll. 


Idag är det riktigt piss-sovjet väder ute. Drygt...
Jag ska:


* Fixa lite med kurser jag sökt.
* Till skatteverket.
*Handla mat för ikväll ska vi ha middag.
* Gå på systemet. (mums)
* Städa.

Alltså, jag jag har blivit värsta hemmafrun. Skulle LÄTT kunna ställa upp på "Stockholms Hemmafruar" 
Lika bra att trycka ut en knodd och aldrig mer arbeta.

Och med den sista ångestraden önskar jag er en trevlisch Torsdag. Puss!

No comments:

Post a Comment