Tuesday 4 October 2011

Tisdag.

Åh, det är sol ute. Helt underbart! Inatt har jag fan inte sovit bra.. vridit och vänt på mig. Det är nånting som stör mig i mitt undermedvetna.. röv.
Idag ska jag fixa en massa med min butik, planera inför nästa projekt och längta tills imorn för då är det Onsdag! Och då åker jag hem! Och dricker vin! Näråå... joråå.

Jag är förövrigt så jävla sugen att åka till staterna igen. Alltså, fatta vad gött. Då skulle jag leva livet.. och inte vilja åka hem.

En helt annan sak.. finns det nått bättre än att dricka sitt morgonkaffe med ett glas färsk apelsinjuice till? Nä.

En annan fin sak är ju faktist hösten. Så jävla fint egentligen... tänk på det.

Just nu har jag 1000 tankar i mitt hövve så nu ska jag snart ut och rensa lite.

Todels!

No comments:

Post a Comment