Monday 3 October 2011

OPS.

Aj aj aj. Jag har inte haft nått internet i Sthlm så jag har inte kunnat blogga eller göra nånting för den delen. Sjukt drygt!
Nu är jag hemma hos mina päron så nu ska jag försöka gottgöra lite för typ 2 veckor. 1? Ah...


Det har hänt ganska mycket och jag orkar inte berätta allt. 
Inflyttningsfesten var skit lyckad och det blev även fest på Lördag= lapp i trappuppgången av sur granne. Men no hard feelings egentligen!


Annars har jag fixat ganska mycket. Shoppat lite. Ätit mycket god mat. Haft min butik öppen igen över helgen och sålt massa! Festat med gamla vänner. Varit sjukt bakis. Lagat middag åt mina föräldrar. Åkt tåg. Sovit alldeles för länge. Saknat sjukt mycket. Ätit räkor. Lagat en kladdkaka. Tagit höstpromenader. Välkomnat sommaren igen. Haft det väldigt roligt. Druckit 6 st redbull. 


På Onsdag åker jag tillbaka till Sthlm för att gå på möten osv. men åker tillbaka med min syster till Arvika på Fredag. Hihi...

No comments:

Post a Comment