Monday 31 October 2011

Måndag.

Hepp! Fasen, det blir så himla dåligt med bloggning på helgen.. det finns så mycket roligt att göra så jag hinner inte. Eller så är jag ganska så sliten så jag inte orkar. Anywho...


Fredag var mycket trevlig. Drack helt underbart goda drinkar på Pontus!!!!!!! Sen åkte vi till min syster och H. på lite hemmafest (alltid bäst) sen Debaser en sväng. Avslutade kvällen med ett flötigt mc donalds mål i väntan på tuben.
Lördag va ganska så väldigt, mega slapp med pizza, mer mat, godis och chips. Hehe.. (ops)
Söndag var det andra bullar ska ni veta. Jacob har skaffat ett extra jobb vilket innebär att han ska lämna ut lappar i hus och lägenheter (och tjänar väldigt mycket pengar på detta)
Så jag tänkte, ja va fan, klart jag hjälper till och får lite cash.
HERREGUD VAD JOBBIGT.
Vi cyklade och sprang i trapphus i 5 timmar. Min röv finns inte längre och jag har ont i hela min kropp. Buhu!!!!
Och ännu bättre.. Jag ska göra samma sak idag.. men jag har så ont i min kropp... hjälp mig. 
Jag får tänka pengar pengar pengar.


På Onsdag åker jag till Berlin... herregud vad skönt.

No comments:

Post a Comment