Thursday 27 October 2011

Lista.

BRUKAR DU KOMMA I TID: Alltid.
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST: Va säkert min kille som tog nån bild med sin phån.
HUR KÄNNER DU DIG NU: Förskyld :( :( :(
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: Svart och glitter.
KAN DU LAGA MAT: Ja, fast jag är bättre på att baka.
VAD TYCKER DU OM FÖTTER: Utan fötter, inga skor.
NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST: Jag kommer inte ihåg... jo det gör jag visst. Kanske för 2 veckor sedan. Jag åt middag hemma hos min syster med hennes kille och mamma. Jag tyckte min syster inte brydde sig om mig och var allmänt otrevlig och kort. Jag kände mig liten och hade druckit lite för mycket vin. När hon frågade varför jag va så tyst kom bara allt. Jag grät som ett litet barn. Men sen blev allt bra igen. Man ska alltid låta känslorna komma fram.
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR: JAA!
DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN: Kaffe och ett glas juice.
RAKAR DU BENA: Ja.
ÄR DU NYTTIG: Nej verkligen inte. Inte just nu iaf.. jag är beroende av godis och äter på tok för mycket skit. :(
NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG: Runt midnatt.
VAD SKA DU GÖRA I VINTER? Oj! Lära mig åka skidor? Dricka glögg.....
PROJEKT JUST NU: Mode mode mode.
VAD BORDE DU GÖRA: Jätte mycket.
VAD VILL DU GÖRA NU: Bli frisk.
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Eh, ja.
JAY LENO SHOW: Not my piece of cake.
VARFÖR HÅNGLAR MAN: För det är så himla gött.
ÄR DU BLYG: MEGA BLYG.
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 10.
VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA? Inget..
VILKEN SPORT SYSSLAR DU MED? Ingen. Har dock lirat basket nästan hela mitt liv!
VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST? For geeks.
VILKET DATORSPEL SPELADE DU SENAST? Samma.
VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV? Nej, jag älskar brev och lappar.
HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV? Nej.
TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET? Nej.
HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL? Jätte olika. Beror på: humör, matintag, människor man dricker med.
VAD ÄR DET PINSAMMASTE DU GJORT PÅ FYLLAN? Jag är nästan alltid pinsam på fyllan.
ÅNGRAR DU DET? Nej.
VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR KILLE FÖR EN DAG? Ha sex, äta jätte mycket pizza och kissa.
HAR DU STJÄRNOR OCH KAJAL? Nää men när jag gick på högstadiet såg jag ut så.
BRUKAR DU SMINKA DEJ? Lite.
ÄR DU NÖJD MED DITT LIV? Både och. Men mest JA!
VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU: Morgonrock och rosa tofflor.
VILKEN HÅRFÄRG HAR DU? Ful.
HAR DU STADIGT SÄLLSKAP? Jajjemän! :)
VAD VILL DU JOBBA MED? Mode och människor.
HAR DU TRÅKIGT JUST NU? Nej, jag är ju jätte upptagen.
VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA? KÄRLEK.
VAD I LIVET ÅNGRAR DU? privat
VAD LYSSNAR DU PÅ FÖR MUSIK? Untz untz.
KATEGORISERAR DU DEJ SJÄLV I NÅGON STIL? Konstig.
ÄR DU TRÖTT? Ja!
NÄR VAR DU FULL SENAST: I Fredags..
SOVER DU HELST ENSAM ELLER TILLSAMMANS MED NÅGON: Med min kille. Alltid!
BÄSTA GRUPP/ARTIST: OJJJJJJ!
HUR MÅNGA SKOR HAR DU? Inte så många, har sålt de flesta.
FAVORITRÄTT? Kött/kyckling+bea+sallad.
VAD GÖR DU IMORGON? Se inlägget innan.

No comments:

Post a Comment