Monday 24 October 2011

Elin.

Ibland önskar jag att jag var mer tjejig. Alltså mer feminim, mer kvinnlig.
Jag äger inte en hårborste, jag klipper mig aldrig och mitt hår är en kat ta strof.
Jag plattar aldrig håret och jag blåser aldrig det.


Jag gillar inte att sminka mig och har ALDRIG mascara och vet egentligen inte hur man sminkar sig. Jag vet inte vilket smink man ska köpa eller vad som är snyggt.


Jag brukar tvätta mitt ansikte med handtvål och har aldrig krämer och sånt. (nu har jag dock efter viss påtryckning köpt mig ansiktstvätt och dagkräm)


Jag gillar inte att ha klänning eller strumpbyxor och avskyr att gå i klackar.
helst vill jag nog bara gå runt i mjukisbyxor och min killes skjorta.


Jag umgås hellre med killar än tjejer.


Ibland vill jag bara va som en tjejig tjej.



No comments:

Post a Comment