Monday 19 September 2011

F´låt.

Ops! Sorry! Helgen har varit alldeles för rolig så jag har inte hunnit sitta vid datorn. 
Lördag: Shopping och lunch och vin på stan med syster. Sen hem snabbt och städa och göra iordning mig för sen kom A, H och J på middag. KÖTT OCH BEA.
Planen var ju som sagt att INTE festa. Ja, ni förstår väll hur det gick. Inte...
1 vinbox, rödtjut, bubbel och öl senare så åkte vi ner på stan för att träffa Jakes Åre kompisar. Trevligt trevligt.. 
När vi skulle hem missa vi sista tuben så vi fick gå jätte långt. (i klackar)
Söndag: Vaknar (mega bakis) som vanligt vid 13.00. Blir serverad lunch (körv och bea) Alltså, LYXEN! Sen dör jag i soffan ett par timmar tills syster hämtar upp mig och vi åker till Barkaby och IKEA. Jag hittade en SJUKT SNYGG klänning på Whyred som jag ska ha på festen.
Sen hitta jag massa på IKEA också. Vi avslutade våran lilla familjetripp genom att stor handla. Jag köpte väll mest cola och godis.
När jag kom hem åt jag varma mackor och dog i soffan.


Idag är det Måndag igen och det spöregnar.

No comments:

Post a Comment